unknown_soldier 2009.08.21. 12:20

Szembebuzik

Éppen hosszú körmondatokkal akartam leírni, hogy milyen kibaszottul idegesít, a szemben lévő ház harmadik erkélyénél lakó fiatal pár akik reggeldélbenestetélennyáron az erkélyen cigiznek és folyton hesszelnek mikor kilépek az erkélyre, vagy ha csak ablakon nézek ki, sőt azon is futattam kicsit az agyamat, hogy vajon miből élnek és veszik a cigit, ha sosem dolgoznak, mert ugye mindig ott vannak kinn, amikor is az idióta nyomogatásaimnak köszönhetően, visszaléptem pár oldalt a Mozillában és mindent törölt az egész, de már mindegy is, mert iziben leírtam itt  a lényeget dióhéjban, most pedig megyek és megeszem amit főztem! Ja mert azt is szoktam, pedig férfi vagyok..najó fiú..vagy férfi, fasztudja hívj aminek akarsz, bár inkább ne hívj sehogy, nem ismerkedek.

A bejegyzés trackback címe:

https://catcherinrye.blog.hu/api/trackback/id/tr91327817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása