Hihetetlenül taszító a blog.hu sample skinje (igen gyakran fogok így beszélni:) Amint lesz kis időm és kedvem hozzá, majd beállítgatom valami vagibbra, bár ahogy magamat ismerem, tuti marad jóideig alap kinézet. Persze ez majd csak igazán akkor derül ki, hogy így van-e amikor majd a 2012-es év blogolvasóinak annyirra tetszenek írásaim, hogy esetleg első postokig visszaolvasnak és ezt is olvassák, na ők emlékeztessenek rá, hogy ki akartam cserélni, ha még mindig úgy lenne! Erről jut eszembe, volt anno egy oldal, ahol emailt lehetett időzítve küldeni és én, mivel a türelem mintaképe vagyok, nem akartam mohójojó lenni ezért az egy évvel rákövetkező születésnapomra időzített levéllel ellenőriztem, hogy működik-e.
Működött:)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://catcherinrye.blog.hu/api/trackback/id/tr871326376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása